Gyakori kérdések

Miért került letiltásra az Online Ügyfélszolgálat azonosítóm?

Ha többszöri próbálkozásra is sikertelen a belépés (Pl.: mert hibás nevet vagy jelszót adtál meg), a rendszer zárolja a felhasználói nevet, és csak bizonyos idő elteltével tudsz ismét belépni, amikor a zárolás már lejárt. Erre biztonsági okokból van szükség, hogy a visszaéléseket kiküszöböljük.

Olyan eset is elképzelhető, hogy azért nem tudsz belépni, mert belépési neved le van tiltva saját kérésedre, vagy a rendszer adminisztrátora által. Ilyenkor megvárhatod, amíg a letiltás véget ér, vagy az ügyfélszolgálaton keresztül kérheted a letiltás okának ellenőrzését.

Hogyan adhatok meg jelszót, és hogyan változtathatom meg?

Kártyaszintű jelszavad megadására/módosítására lehetőséged van:
- Személyesen bemutatótermeinkben: személyazonosító okmányaid (személyi igazolvány/útlevél/új jogosítvány, valamint lakcímigazoló kártya) bemutatásával,
- A Telenor Online ügyfélszolgálati oldalain keresztül az "Alapadatok" menüponton belül,
- Telefonon a 06 20 2000 000 - ahol azonnal ügyintézőnkkel beszélhetsz (a szám hívása a Telenor hálózatába irányuló hívás díjával egyezik meg), vagy a 1220-as ügyfélszolgálati számunkon (Telenor magyarországi hálózatából díjmentesen hívható). Telefonon jelszó módosítására csak a régi jelszó megadásával van lehetőség, így amennyiben elfelejtetted jelszavad, azt csak személyesen és a Telenor Online felületen tudod módosítani.

Befizettem a számlámat, mégsem tudok telefonálni, mi lehet az oka?

Amennyiben a Telenor Online ügyfélszolgálati oldalain, ATM-en, vagy Telenor üzletek egyikén fizeted be telefonszámládat, úgy az rendszereinkben azonnal látható lesz. Banki átutalás esetén azonban 1-2 banki munkanap, míg postai csekkel történő befizetésnél akár 5-8 nap is eltelhet, amíg befizetésed megérkezik, és erről tudomást szerzünk. Ezen befizetési módoknál ezért javasoljuk, hogy az ÁSZF alapján történő esetleges korlátozás elkerülése érdekében küldd el nekünk a késedelmes befizetést igazoló bizonylatot a 06 1 464 6130-as faxszámra. A késedelmes befizetés elkerülése érdekében, figyelmedbe ajánljuk a Csoportos beszedési megbízás lehetőségét.

Mit jelent a számlámon a telefonszámla-befizetési díj?

A postai úton és a Telenor értékesítési pontjain történő telefonszámla-befizetésekért (2008. augusztus 21-től) bruttó 125 Ft-os adminisztrációs díjat számolunk fel, mely a következő havi számlában jelenik meg.

A gyorsabb, kényelmesebb és díjmentes befizetésre az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:
- Csoportos beszedési megbízás
- Bankkártyával, ATM automatán történő befizetés
- az Online ügyfélszolgálati oldalalon keresztüli online bankkártyás befizetés
- MobilFizetés szolgáltatás használatával történő befizetés
- Banki átutalással történő befizetés.

Mit jelent a számlámon a mobiltartalom-szolgáltatás tétel?

Az emelt díjas szolgáltatás (EDSZ) az arra kijelölt hívószámokon elérhető értéknövelt szolgáltatás, mely különböző távközlési csatornákon nyújtható, például SMS-ben, MMS-ben és hanghívás alapon, valamint wapon. Az igénybevételéhez Számlás Előfizető esetén hitelkeret (Univerzális egyenleg) szükséges.

Az emelt díjas számokon keresztül elérhető szolgáltatásokat főleg külső tartalomszolgáltatók nyújtják a Telenor hálózatán keresztül, így a szolgáltatások nem tekinthetők a Telenor saját szolgáltatásának. Pl. tartalom letöltése, előzetes regisztráción alapuló, bizonyos időközönként, meghatározott csatornán - pl. SMS-ben- tartalom küldése. Minden elküldött tartalom fizetendő, akkor is, ha az nem kerül megnyitásra.

A Telenor a tartalomszolgáltatások esetében csak a szolgáltatás használatával kapcsolatban tud felvilágosítást nyújtani; a tartalommal, a szolgáltatás részleteivel, a felmerült problémákkal és a jóváírási kérelemmel kapcsolatosan a tartalomszolgáltatótól kérhetsz információt, vagy náluk tehetsz panaszt.

Kapcsolat ÁSZF Impresszum Sajtó